Domáca stránka televízie Trencín
kontakty      napíšte nám
RelácieArchívInzerciaVýroba reklamy
Televízia Trencín na facebook  Televízia Trencín na youtube  Televízia Trencín na vimeo           

TLAČOVÉ SPRÁVY

Rybníček prehral ďalšie 2 spory 16.10.2018


V týchto dňoch Krajský súd v Trenčíne potvrdil víťazstvo prevádzkovateľa Televízie Trenčín v ďalšom z NEZMYSELNÝCH sporov tentokrát o 296 tisíc eur... Rozsudok senátu bol vyrieknutý pomerom hlasov 3 : 0 a je právoplatný. Štvrtá strana rozsudku, ktorú prikladáme, je jasným dôkazom toho, že firma Rybníčkovho známeho GPL/Garant Partners Legal/ neustále iniciuje súdne spory len z toho dôvodu, aby bol legitímny ich ZLATÝ PAUŠÁL /40 000 eur ročne/. Pritom ich právne „názory“ sú voluntaristické až zmätočné... Pravda je aj taká, že tieto právne služby za posledných osem rokov mesto stáli 320 000 eur a priniesli len negatívne výsledky. VIĎ NEDÁVNO PREHRATÚ KAUZU Cellerova jama, nezákonne utajovaný PRÁVNY AUDIT mesta Trenčín, či NEZMYSELNÉ spory s prevádzkovateľom Televízie Trenčín. Zároveň je otázne, či právne oddelenie mesta Trenčín, ktoré sa neustále rozširuje, „nedokáže“ tieto právne služby obstarávať so znalosťou miestnych pomerov. Zarážajúce je aj to, že menovaná firma GPL na jednej starne formálne bazíruje na tom, aby všetky zmluvy mesta  a ich finálne znenie schvaľovalo mestské zastupiteľstvo (MsZ), ale na druhej strane, pri výpovediach týchto zmlúv prejavuje SVOJVÔLU iba primátor mesta Trenčín Richard Rybníček. Pred pár dňami sa ukázalo, že zasypanie Cellerovej jamy neschvaľovalo mestské zastupiteľstvo, podobne ako neschvaľovalo aj výpoveď zo Zmluvy o výrobe a vysielaní medzi prevádzkovateľom Televízie Trenčín a mestom Trenčín. Je všeobecne známe, že pán primátor má kompetencie vystupovať individuálne za mesto iba do určitej sumy, ako je teda možné, že SAMOSTATNE koná v kauzách, kde finančný objem presahuje státisíce, ba až milióny eur (kauza Cellerova jama). Túto jeho svojvôľu určite potvrdí aj ekonomický audit a právny audit nového vedenia mesta Trenčín. Pikantné na celých nezmyselných sporoch je aj nedávne odhalenie denníka N, ktorý na blogu ZASTAVME KORUPCIU konštatuje, že v apríli 2008 mesto Považská Bystrica za exprimátora Miroslava Adameho podpísalo zmluvu s prevádzkovateľom Televízie Považie bez súhlasu poslancov MsZ. Podobne zmluvu s prevádzkovateľom Televízie Bratislava zhruba v tom istom období podpísal bez schvaľovania mestským zastupiteľstvom aj exprimátor Ďurkovský (mimochodom Richard Rybníček mu robil hovorcu)... Jednoducho nie je možné, aby sa ten istý Zákon o OBECNOM ZRIADENÍ inak interpretoval v Považskej Bystrici a Bratislave a úplne INAK v Trenčíne !!! TAKŽE, opäť zrejme platí, že výklad zákona n e m ô ž e byť rôzny, ale ... KEĎ SA CHCE BIŤ, PALICA SA NÁJDE! Súdnym ľuďom je jasné, že to čo tvrdil v judikáte aj ÚSTAVNÝ SÚD SR pri kauze Cellerova jama PLATÍ: „Ak primátor z rámca Zmluvy o budúcej zmluve, ktorú zastupiteľstvo SCHVÁLILO n e v y b o č i l , platí aj riadna zmluva, hoci ju primátor podpísal SÁM, bez hlasovania v zastupiteľstve“... ZMLUVA O BUDÚCEJ ZMLUVE TOTIŽ NIE JE ZDRAP PAPIERA, ALE OBOJSTRANNÝ z á v ä z o k!...

MÁTE NÁMET?

Napíšte nám Vaše podnety!

Televízia Trenčín vyhľadáva a spracováva všetky zaujímavosti v kraji, preto sme pre Vás zriadili nižšieuvedenú mailovú adresu, ktorú pravidelne kontrolujeme.

TLAČOVÉ SPRÁVY

Rybníček prehral ďalšie 2 spory

V týchto dňoch Krajský súd v Trenčíne potvrdil víťazstvo prevádzkovateľa Televízie Trenčín v ďalšom z NEZMYSELNÝCH sporov tentokrát o 296 tisíc eur... Rozsudok senátu bol ... viac

KONTAKTY

Buďte s nami v kontakte

Ďalej >>

[1] 2 3